sobota, 28 stycznia 2012

Wyniki Candy

UWAGA UWAGA!!!!
Zaczynamy losowanie!!

Kartki z nickami Uczestników przygotowane.


Komisja nadzorująca losowanie na swoim miejscu.


Losy umieszczone w misie.


Niestety z przyczyn technicznych w ostatniej chwili została zmieniona maszyna losująca.

Maszynki były dziś w mieście nachodziły się, nabiegały  i po obiadku  rozładowały sie zupełnie na sofie;p

Mam nadzieję że obecna maszyna wam nie przeszkadza.


Maszyna mieszała i mieszała aż wyciągneła karteczkę.


 a na niej widniał taki oto napis


Gratuluje zwyciężczyni a wszystkim dziękuję za miłą zabawę.

5 komentarzy:

Kwoczka pisze...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakże się cieszę :)
Dziękuję Aniu ;)


eMka ;)
pees. wróciłam do starego nicka, kwoczkowego :P i dodałam nick z forum handmadowego!

Rękodzieło-art.pl pisze...

Gratulacje i pozdrawiam komisję:D

Unknown pisze...

Gratuluję... choć maszyna coś nie bardzo była :):P

Bea pisze...

Gosiu - szczerze gratuluję!!!
oj ... i znowu du... ! no niestety ... do tych losowań, to ja szczęścia nie mam !
Pozdrawiam Was cieplutko :)

bozi pisze...

Gruluję :) obserwatorzy jak w totolotku-super hahaha:)